Evet bu serüvene bende katılmış bulunmaktayım🥲 oğlum yaklaşık bir buçuk aydır yemeğe dair hiçbir şey yemiyor en sevdiği şey çorba içmekti her çorbayı da içerdi diş döneminde de hastalandığında da keyfi olmadığında da yemeyi kestiği zamanlarda da hep çorba içerdi azda olsa ama şu son bir buçuk iki aydır ağzına asla sürmüyor aslaaa gördüğü anda çığlıklar atmaya başlıyor köfte kıyma et falan çok severdi onları da yemiyor yediği tek şey hero baby toz kaşık maması ve kuru ekmek bir ara kek yiyordu onu da bıraktı meyve çok nadir o da muz bir iki ısırık belki napacağım bilmiyorum yiyen çocuğunda birden iştahının gidip hala gelmemiş olması çok kötüymüş ya oğlum benim maşallahı vardı iştahlı çocuktu karnı tok olsa bile biz bir şey yiyorsak gelir tadına bakar yerdi napıcam ben geçici bir dönem midir acaba