Bir haftalık kız bebeğim altını her açışımda çok şiddetli ağlıyor, durduramıyorum. Giyinip kucağa almadan sakinleşmiyor. Pişik vs. hiçbir sıkıntısı yok ama anlayamadım bir türlü. Bekletmeden de temizliyorum altını. Karnı tokken de açken de fark etmeksizin ağlıyor. Aynı durumu yaşayan var mı yardımcı olur musunuz lütfen 🥹