Kizlar hepinizden annemin ruhuna bir fatiha isteyebilir miyim canim annem 27 ocak kollarım da öldü kalp krizi denen illet sanki moda oldu kime sorsam kalp krizi diyor daha once 7 kardeşim öldü kardeş acisu çok zor derdim ana anne acısı çok çok farkli anlatılması için kelime yok yada ben bulamadım hepinize sesleniyorum annelerinizin kıymetini bilin bakin bana annem 15 tatil için yanıma geldi ona doyamadım yolsa yan yan yürürken kalp krizi geçirdi şimdi melek oldu 1,5 yıl sonra memlekete geldim ne hayaller vardi annemle ana onun cenazesiyle geldim onu cok cok.çok özlüyorum bebeğim olmasa bu acıya nasil katlanırım bilmezdim