Kan tahlillerimde bir sıkıntı yok sadece kolestrolüm çok yüksek düzenli olmasa da ilaç kullanıyorum biraz yüksek kilodayım ondan mı acaba ya çok çabuk yoruluyorum hatta biraz hızlı iş görsem ateş basar 3 yaşında bir kızım var onun enerjisine yetişemiyorum benim gibi olan var mı öneriniz var mı