Çocuğum kreşe giderken sürekli ağlıyor daha başlayalı yeni oldu ilk günler çok güzeldi ama sonra resmen krizler geçiriyor üstünü giyinmek istemiyor kendini yerden yere atıyor ne yapacağımı şaşırdım ne mont giymek istiyor ne ayakkabı öyle pijamalarıyla gidecek götürürken ayrı bir kriz kapıda ayrı bir kriz acil öneri istiyorum 😔