rumeysamine
Sizin giydiğinizin bir kat fazlası olsun , diğer türlü çok sıcak olur. Bebeğiniz rahatça hareket edemez , çok da terler.
Benim bebeğim şu an 19 aylık ama küçükken de bir kat kıyafet giydiriyordum
Üzerine mont
Bir de bacaklarına gelecek şekilde battaniye örtüyordum.
Şu zamana kadar kıyafetlerinin altına da tayt vs hiç giydirmedim.