Iscan çok geçmiş olsun öncelikle, çamaşırlarında mutlaka deterjan lekes vs kalmasın hatta saf sabun rendeleyipte az bir şey yıkasanız daha iyi olur. Şampuanını bir tık daha kimyasal seviyesi az olan ürün tercih ederseniz daha iyi olur. Yıkadıktan sonra vs cildi nemlendirici ile nemlendirin annes , bir de pamuklu kıyafetler tercih ederseniz daha iyi olur. Alerji testi yapıldı demişsiniz yoksa zaten zamanla azalarak kaybolur inşallah