Kizim 4 yaşında düştü ve dudak patladı 2 saat önce ve şişlik daha inmedi. Kanama baya vardı kantaron yağı sürdüm. Soğuk oppress yaptım öyle durdu. Şu an şişlik bar ve arada az da olsa kanıyor gibi. Şu saate hastaneye götürme aciliyet var mı yaşayan bar mı. Küçük bir bebeğim de var. Ne yapacağıma şaşırdım. Kendisi uyudu da benim beşinin durmuyor. İnternette doğru düzgün bir şey bulamıyorum. Patlağından 10 dkk sonra acımıyor artık dedi ama belkide ben korkmayım diye mı diyor sonra dedim foşur doğur uyumaz okadar ağır olsaydı hep gidip bakıyorum dokunuyorum yapı sürüyorum çok etkilenmiyor sadece ilik tutuğum için rahatsız. Ayy ne yapacağım ben. Yarına kadar şişlik inmese soktora gideyim mı? Başka ne yapabilirim eğer doktora gitme gerek kalmasa?