saremomm_ Bebeğim 4 günlük kızlar her emmeden sonra çoğunlukla kusuyor, sürekli emmek istiyor çok emdiğinden diye düşünüyorum kusmasını doktor da takip edelim dedi ama tedirgin oluyorum 🥹
doruk14 saremomm_ reflü olabilir fazlasınıda kusa bilir emdikten sonra bi 15 dk dik tutun yatarkende reflü yatagı kullanın yoksa eğer yattığı yerin baş kısmını hafıf yüksek tutun
Serifealya Vitamini alıyordur benim bebegimde erdikten hemen sonra istiğfar ederdi doktor normal midesi küçük olduğundan fazla alırmış yağını alır yani vitaminini alir gerisini çıkartır demişti