Kızım 2 buçuk yaşında ve bana çok bir bağlılığı yok. Şöyle ki babasıyla boşandık şuan haftanın 2 günü falan babaannesine gidiyor ve bana gelmek istemiyor. Boşanmadan öncede bebekliğinden beri bana bağlılığı yok. Babaannesinden dönerken zorla alıyorum gelmek istemiyor. Akıl verin nolur kızımı kendime nasıl bağlayabilirim