Kızlar 16-17 aylık bebişlerde kaç kelime olması gerekiyor. Hayvanları tanıyor seslerini çıkarıyor işine geldiğin de anne baba dede abla abi diyo ve birkaç kelime daha. Ama kendi isterse söylüyor bu durum normal mi. Ya da şuan anne gel baba al gibi ikili kelimeler söylemesi gerekir mi