Bununla ilgili post açmıştım . Kesin kararliym kızım 21 ay 10 günlük Allah nasip ederse cuma günü acacam memeden. Nasıl yol izlemelym bilmiyorum sabah hiç emzirmeye mi güne başlamalym uykudayken sabaha karşı da emiyor çünkü. Gün içinde etmedi diyelim gecede asla vermemeliym değil mi? Yani konuşarak hallemeyecz sanrm çünkü kızım tam konuşmuyor nasıl acacam bilmem ama kararlym sadece çok korkuyorum aglaynca ben nasıl soğukkanlı olacam kıyamam ya çok üzülüyorum ama önce ben kararlı olmalym sanrm of çok zor çok