Benim oğlum da 19. Ayında yürüdü. Ortopediye götürmüştüm ben 18. Ayda , sizi çok iyi anlıyorum endişenizi. Ama tutunup tüm evi geziyor diyorsunuz demekki fiziksel ya da nörolojik bir sorunu yok. Korkuyordur muhtemelen. Benin oğlum da totosunun üstünde hoplayarak tüm evi gezdi, emeklemesi öyleydi çok değişikti doktor öyle daha hızlı gittiğini düşünüyor o yüzden kalkmak istemiyor ayağa falan demişti. Muayenesi temizdi cunku. Zaten ortopedi muayenesinden sonra psikolojik olarak ben rahatlayıp salınca kendisi yürümeye başladı. Biraz da ben zorluyormuşum ve kendimdeki anksiyeteyi çocuğa yansıtıyormuşum onu farkettim.