Kızlar merhabalar bebeğim 3 ay 2 günlük pazar gününden beri sürekli ağlıyor sürekli mızmız sadece kucakta ayakta olunca duruyor iki gündür idare ediyorduk ama bugün meme reddi de başladı sabah uykuluyken biraz emdi ama gün boyunca ne zaman memeye yaklaştırsam canı yanıyor gibi öyle bir ağlıyor ki o ağladıkça ben de ağlıyorum. Var mı başına gelen çözümü olan çok çaresiz kaldım ya