Arkadaşlar 4 ay 24 günlük kız bebeğim var sürekli basmıyor diyor çevremdekiler biz erken olduğunu düşündüğümüz için pek önemsemedik bugün dikkat ettim sol ayağı şiş gibi baş parmağını kıvrık tutuyor elimle zorla açıyorum ama öyle tutuyor ve üst ve alt bölgesinde etli şişlik var bastırırken o ayağı yan basıyor Pazartesi doktor kontrolümüz var ama aşırı moralim bozuk bunca zaman nasıl farketmedim o şişlik neden oldu anlamadım başına gelen var mı