İyi akşamlar herkese. Tahlil sonucumu aldım bugün prolaktin değeri 28. 7 aydır gebe kalamıyorum diye gitmiştim ama devletteki doktor ilaç vermedi başka bi doktora daha gittm özelde o da bu değere vermedi ama bu engel olarak görünmekte gebelik oluşumuna.. doktorlar ise kendi olmasını bekliyorlar ben gibi bir durum yaşayan ne yaptınız yoruma gelir misiniz?