32 aylık oğlum tuvalet eğitimi henüz yok ancak 4-5 günde bir ağlayarak kaka yapıyor(ilk çıkışa kadar ağlıyor kabız değil) bu uzun zamandır var. Çocuk gelişimi uzmanı na götürdüm. İlk önce tuvalet sorununu çözmemiz lazım öfkesi vurması bundandır dedi önce çocuk doktoruna götürmemi önerdi. Götürdüm kan idrar tahlili ve elle karın muayenesi yaptı. Değerleri güzel çıktı. Çocuk cerrahi de görsün istersen tuşe yapıp bakmak isteyebilir dedi. Bunu yaptıran var mı aranızda daha çok etkilenmesi den korkuyorum.
Dil gelişimi akranların gerisinde dedi artık konuştuğunu herkesin anlaması gerekir dedi. Ekranı kestim bir hafta oldu.
Çok sorun yazdım tabi ki aranızda varsa bunlardan başına gelen destek bekliyorum teşekkürler