papatya122 Ladimaki Sağolun gerçekten çok zor ateşleniyor ince giydiriyorum bu sefer üşüyor diye düşünüyoruz kalın giydirsen hiç olmuyor keşke bebekler hiç hasta olmasa her ihtimale karşı götürün yarın çok geçmiş olsun
Ladimaki papatya122 Evet tamda bu durumdayim. Herkes hasta bu yüzden de korkar oldum eğer yarına kadar geçmez se gidicem. Tekrar Teşekkür ederim
mero_81 Ladimaki sirkeli su yapın ateşi olan bölgelere bezi koyun 10 dk aralıklarla yenileyin bezleri ince giydirin ateş düşürücü verin 38.5 üstüyse ve uzun süre düşmediyse götürün acile haklısınız virüs kaynıyor ortalık benim kızımınfa boğaz enfeksiyonu vardı huysuzdu acile gittik rotavirüsü kaptı gide gele hastanede yattık geçen hafta etraf çok fena götürürsenizde çok dikkat edin geçmiş olsun
Ladimaki mero_81 çok geçmiş olsun sizede. Bende bu yüzden korkuyorum götüremiyorum. Inşallah yarına kadar düzelir Rabbim evlatlarımızın acısını hüznünü kaldıramıcağı imtihanları hastalıkları yüklemesin ve göstermesin amin. Çok sağolun teşekkür ederim..