tubasinan Kızlar selam bebeğim iki gündür çok fazla uyuyor. Günde enfazla 2 saat o da benim zorumla uyanık. Normal mi? Dün hepatit-b aşısı yaptırdık acaba onunla mı alakalı bilgisi olan varsa bu acemi anneye yardımcı olun lütfen 🙏
bebemiz tubasinan o zamanlar bizim de akşam hariç öyleydi akşam kolik saati başlıyordu. Hatta kolüüne rağmenn uyuyunca bir şey mi oldu uyandırsak diye ama birkaç gün sınra yine eski uyanık haline dönüyordu. Yine takip edin ateşini ölçün
nrmnnn tubasinan 1 aylık bebeğin 2 saat uyanık durması asıl normal değil cnm uyucakta büyicek onlar 1. Ay aşısı ateş gibi şeyler yapmaz genelde 2. Ay aşısı yapabiliyo ama o bi günde 3 tane çünkü