Birseysorucaktim Bilmiyorum doğumla mı alakalı ama, sezeryan sonrası hiç kendimi eski ben gibi hala hissetmiyorum maddi ve manevi olarak. kilo veremedim, her yerim odem ve şiş şiş afedersiniz sürekli gaz şişkinliği var. Böyle olan var mı ?
Tugcebb Birseysorucaktim ben zaten kilolu hamile kalmıştım evet sezeryan göbeği var ama kiloyu şişliği tamamen ona bağlayamıyorum. Ama bir bel ağrısı var anlatamam, akşamı iple çekiyorum biri gelsede bebeği alsa da uzansam diye. Yorgunluk değil kesinlikle ama o bel ağrısı çok kötü. Hiç geçmeyecek mi bilmiyorum 5 ay oldu. Altını değiştirirken zorlanıyorum uyurken beşiğe eğil elimi tut diyor normalde bile zor birde o bel ağrısıyla inanılmaz acı verici oluyor
Bebeginibekkleyenn Birseysorucaktim bende öyleydim şuan kızım tam 2 yaşına girecek yeni yeni eski ben oldum diyebilirim çok şükür. Sezeryan doğum çok zor bisey. Gazım asla olmazdı önceden sezaryan sonrası gaz problemi yasadm inanamdm yani Çok şükür bitti sayılır
ipegimsi Bebeginibekkleyenn kesinlikle katılıyorum size iki yaş olacak kızım benim de yeni yeni eski ben olmaya başladım 😅
Gigimom Ben de öyleyim sürekli kas eklem ağrılarım var bebeğimin bezini değiştirene kadar belim uyuşuyor ağrıyo benim bebeğim iki yaşına yaklaştı hala olması üzüyor
Birseysorucaktim Gigimom hala geçmemesi anormal benimde bel ağrısı oldu iğneden dolayı muhtemelen ama bir süre sonra geçti. Kas eklem ağrısı devamlı var ama
mehtaphay Benim de Bebeğim 5 aylık bel ağrıları aşırı derece de terleme (özellikle göğüs altlarımdan ) saç dökülmesi kilo herşeyden sıkıldım doğumdan sonra ilk 20 günde 15 kilo verdim daha da veremedim aksine bir kaç kilo aldım İnan benim de piskolojim bozulmak üzere kendimi çok kötü hissediyorım umarım geçer bir An önce 🥹
Birseysorucaktim mehtaphay bel ağrısı iğneden dolayı muhtemelen, terleme çok kötü ya, bende ilk 2 ay resmen şu gibi terliyordum sonra geçti şükür. Maşallah yine iyi vermişsiniz 💖 bende verebilsem keşke biraz artık o kadar yerleşti ki kilolar kilo veremiyorum
Birseysorucaktim Tugcebb bel ağrısı iğneden olabilir ilk zamanlar bende de oldu sonra geçti şükür. Kendimize de dikkat etmemiz gerekiyor ya tamam çocuğun istekleri var ama bizde mahvoluyoruz. O besine eğil elimi tut davranışı bizde de var belim kolum kopuyor
burcuvekerem Bende sezaryen oldum oğlum 15aylık eski kiloma yeni indim diyetisyenle birlikte ama hala emziriyorum çok tatlı yemek geliyor içimden biraz yine kilo aldım bide kilo evet verdim eski kıyafetlerim evet oluyor ama tamamen eski ben değilim eskiden dökümlü olan gömlek üzerime oluyor ama eskisi gibi durmuyor yani kilo verdim tartıda ki kilom hamilelik öncesi kilom ama vücudum değişti hem ezirmektem hem sezaryen göbeği gerçekten hafif var eskiden 54kiloda dümdüz karnım vardı yine 54kiloyım göbek var diyetisyen de normal dedi spor yürüyüş ile düzelie mutlaka ama bebek bak evle ugras bunlara vakit bulamıyorum ben tamemwn eskisi gibi nasıl olabilirim bilmiyorum
burcuvekerem Benim de sürekli gazım oluyor elimde olmuyor hem şişkinlik hem gaz o konudan da çok sıkıldım ilk doğum sonrası bir hafta gaz çıkaramadım şimdide ya şişkinlik yada sürekli gaz çıkarasım geliyor