Sunshine__ Doktor bakmayı unuttu hastane de uzak tekrar gidemem rica etsem anlayan birileri varsa bakabilir mi?
Gamze2601 Sunshine__ canım rapor da niye harfler eksik okuyabiliyorum ama tam çıksa daha iyi. E NABIZ DAN mı aldın raporu.Ben patoloji sonucumu Google dan bakmıştım terimleri yazarak.Bende de lezyon var dizimde.Seninkinde Lezyon negatif diyor sanki
Sunshine__ Gamze2601 evet canım e nabız dan aldım evet eksik yazılmış bende anlamadım niye öyle sağolasın