kuubsss gulayada ben 1-1.5 saat kadar beklediyse veriyorum 2 saate kadar da bazen veriyorum ama çok nadir olmuştur. Bir sıkıntı olmadı ama tavsiye etmem çünkü 3 saat bekleyen bir mamamın yoğurt gibi kesilip ekşidiğini görmüştüm