defnes32
31 . Haftada oldu . Sürekli yakın takip halindeydim . İlaç kullandım ciğer geliştirici tapıldı . En fazla 37 haftaya kadar bekletiyoruz dediler bana , normal yaptırmıyorlar . Riskten dolayı bebeğin durumu bilinmediği için . Bende erken doğum yaptım 36 haftaya gün verildi , ben 35+4 de doğum yaptım . Bebeğim 2.570 doğdu , solunum ve tansiyon problemi vardı 9 gün küvezde kaldı