buseg16 Bugün bebeğimi doktora götürdüm sütüm az geliyor bu yüzden bebeğim emmiyor dedim bana takviye olarak sabah öğlen akşam kullanmam için efa mom adında hap verdi aranızda bunu kullanan var mı yorumlarınızı bekliyorum
curlysister buseg16 sütü güzel yağlandıran ve enerji veren bir vitamin ama günde 1 kullanılıyor ona dikkat edin
instamomdegil buseg16 ben hamileliğimde kullanmıştım hala devam ediyorum ama günde bir tane içiyorum . Kesinlikle enerji veriyor sütü fazlalaştırdığından emin değilim ekstra solgar kullanıyorum. Benim sütümü asıl artıran hünnap good mom çayı oldu gibi. O çayı içince göğüslerim gece sert sert oluyo
buseg16 mathilda0 bana şimdi verdi hem sana hem çocuğa enerji verir sütünü de arttırır dedi günde 3 kez kullan dedi
mathilda0 buseg16 evet bence başarılı bir multivitamin ama ben şuan Lacmix kullanıyorum çok memnunum aşırı süt yapıyor onada bi bakabilirsin
curlysister buseg16 miktar olarak arttırmıyor onun için bestlak damla daha iyi, üzerinde de 1 kapsül olarak yazıyor ama elbette siz bilirsiniz belki doktorun uyguladığı tedavi farklıdır
19941993 buseg16 ben gebelikte kullanmıştım onu 👍🏼 Vitamin zaten böyle post açmanız güzel oldu bende kullanmaya devam ederim hatırlamış oldum teşekkür ederim
eceliko buseg16 gayet arttırıyor. kızım 18 aylık ben takviye olarak kullanıyorum ama her kullanmamda kastir olduğum için iki güne bir kullanıyorum.
buseg16 eceliko kastir nedir acaba anlayamadım da bana günde 3 kere dedi ciddi şekilde arttırıyor mu ne zaman etkisini görürüm
eceliko buseg16 mastit. ama ben elenatal kullanıyorum emziren anne için olanı. içerik karşılaştırması yapabilirsiniz. ben süt arttırmak için kullanmadım takviye içi aldım ama mastitten dolayı düzenli kullanamadım bir ayda 3 kez oldum
buseg16 eceliko kafama göre bir şey almak istemedim doktora danıstım efa mom verdi işte süt arttırır mı yapar mı dedim evet dedi 3 kere günde kullan dedi bunu bi kullanayım da işe yaramazsa dediğinizden alırım
eceliko buseg16 ikisi de vitamin sadece değerleri farklı olabilir biraz. günde 3 almadan önce deneyin bence.dediğim gibi bana bir tane fazla geliyor. ki çalıştığım için akşam içiyorum. mastitle uğraşmak daha zor