Mevsen Merhabalar bsey sorucam doğum yapalı 6 gün oldu Bu 2. doğumumda kesi atılmadı ama yırtık olunca dikiş attılar dikişlerim suanda asırı sızlıyor pansuman yapıyorum sık sık ve lavaboya cıkarken ödüm patlıyo açılır diye 20 gün sonra cagırdılar ama onada gitmek istemiyorum hafiften kasıntıda basladı acaba iyileşme sinyalleri mi yoksa enfeksiyon kaptırmıs olabilir miyim??
Summ Bi ayna yardımıyla bakın kızarıklık gibi bişey var mı? İyileştiği sırada kaşıntıda oluyor ama kontrole gidin kesinlikle
Mevsen Summ evet maalesef . bde yazılar okudum kaynamamıs falan filan dye panik yaptım o sızlamasına bir krem falan kullandınızmı siz acaba
Summ Dikkatli olmanızda fayda var. Ben bişey kullanmadım sadece doktorum vaginorm diye bi krem verdi onu kullandım bi süre ama onu sızlaması için vermemişti temiz ve kuru tutmaya bakın