Mom_my Bal anneler gazlı bebeğim için en iyi antikolik biberon arayışı içindeyim hangisini almalıyım lütfen tecrübe edinenler kullananlar bilenler yardımcı olabilir mii🌸
ekimkizi_ Mom_my dr brown kullandik memnundum bebeğim 1 yasinda ixindeki aparati cikardim hala kullaniyoruz
melisaugtr Mom_my oğlum 20 aylık doğduğundan beri dr. Browns kullanıyorum. Aventin de normali var ama ondan memnun kalmadım ben🤷🏼♀️
KayraVeAnnesi_06 Mom_my Dr browns kullandım dar uçlu memnun kaldım prematüreydi beneğim diğerleri akıttı
mesmrv Gokturkmom biberon emziğindeki delik ile o plastik kısımdaki deliğin üst üste gelmesi gerekiyormuş hava almaması için deniyor. Bizimkinde o delikler sürekli kayıyor. Siz de aynı durumu yaşıyor musunuz?
Mom_my KayraVeAnnesi_06 akıtma gibi sorunlarla karşılaşan anneler var neden sizce ve sizde de böyle bir durum oldu mu hiç
beequeen Mom_my ben avent natural response aldım çok hava alıyor inanamadık görünce hava kabarcıklarını kapakta sıkıntı olabilirmiş yetkili servise yönlendirdiler.
Gokturkmom mesmrv Ben biberondaki deliğe göre ayarlıyorum içindeki aparatı elim alıştı artık direk denk geliyor