ymrrrr Kızlar akşam 8 buçuk gibi meyve yoğurt yada irmikli bişeyler veriyorum yatışı 11 de çok mu geç veriyordum yanlış mı yapıyorum acaba
Snowglobe ymrrrr Gece beslenmesi demek meme yada mama demek. Çok geç yemesinden ziyade çok geç yatıyo