-XXX- randevu aldık önceden gider gitmez ödemeyi yaptık sonra 3. Kata çıktık orda sekreter form doldurttu 23 günlüktü bu arada bebeğim pioisinin etrafına 3-4 yere igne yaptılar orda biraz ağladı ondan sonra emzirdşm 15 dk falan uyuşmasını bekledik gelip aldılar ameliyathane ye götürdüler biz dısarda bekledik 15 dk falan anca beklemisizdir çıktığında hiç ağlamıyordu sunmette de aglamamıs sordum küçük sunnet ettirmenin faydaları diyim hiç zorlanmadık daha 1 hafta olmadı iyileşti bile nerdeyse çıkışta da nasıl bakacagımızla ilgili bilgi verdiler reçete yazdılar çıktık memnun kaldım sahsen