Kızlar hayırlı akşamlar 13 aylık bebem var ellerinizden öper şöyleki bundan 1 ay öncede çok düzenli değildi uykuları fakat şu son günlerde geceleri ağlayarak uyanıyor diş mi dedim ama şunu farkettim gaz çıkarıyor bi iki mızmızlanıp geri yatıyor gece böyle bi kaç defa uyanıyor gazlı şeylerde yedirmiyorum açıkçası bundan önce pek gaz problemi yaşamadık. Anlamadım neden oluyor böyle çığlık çığlığa uyanıyor sonra gaz çıkarıyor uyuyor var mı başına gelen? Birde kucağımda sakinleşiyor