Anneler kızım 1 yaşında. Geçen hafta ailecek hasta olduk galiba domuz gribiydi. O nedenle poposu falan bayağı kötü pişik olmuştu. Sonra doktor krem verdi onu sürdüm 3 4 gün. Pişiği geçmek üzere ama özel bölgesinde tüyler çok belirginleşmiş. Şok oldum. Sizce kremden mi oldu? Doktora mı gitmeliyim?