tazeanne98 Kızlar kızım 11 aylık bu ay sonu 1 yaşına gireceğiz. Emekleme okey tutunup kalkma okey. Ama yürütmeye çalışıyoruz parmak ucuna basıyor ve düz dururken bile parmak ucunda kalkıyor. Böyle olan var mı ne yapmalıyım?
bizdejantikizlardik tazeanne98 Kızım 14 aylık hala aynı. Doktora götürüp kontrol ettirdik ama bir sorunu yok kendisi öyle yürüyormuş. Bende çok koymadım erken de koymadım yürütece ama oldu.
acemianne___ tazeanne98 benimde oğlum biz yürütürken o ayda parmak ucunda yürürdü bende endişelenmiştim , ama yürümeye başlayınca direk normal yürüdü, suan destek aldığı için öyle büyük ihtimalle devam etmez bu durum
Grimor88 Bizde de öyle olmuştu. Belli dönemlerde yapıyolar ve çok normal hemen hemen her bebek parmak ucu basar endişelenmeyin diğer gelişimleri normalse. Kızım yaklaşık 3 ay parmak ucu yürüdü ara sıra. 1 aydır hiç yapmıyor mesela. Çok normal endişelenmeyin
tazeanne98 bizdejantikizlardik bende bebekken bi süre yürümüşüm annem öyle dedi de geri düzelmiş inşallah çabucak düzelir tek temennim bu parmak ucu su topluyor resmen öyle yürümekten
bizdejantikizlardik tazeanne98 Bende uzun süre öyle yürümüşüm. İnşallah düzelir bol bol alıştırma yapıyorum bende bakalım