Bebeğim çok güzel yiyordu fakat bi hastalandı bogazında enfeksiyon oluştu ama şuan iyi şükür daha sonra o yiyen bebek gitti yerine ağzına bişey vereceğimi anladığı zaman aşırı derecede ağlayan bir bebek geldi kızlar ne yapmam gerekiyor çok üzülüyorum mama içmiyor sadece beni emiyor o da yeterli gelmiyor ona 🥺