haticeaksa Bebeğim 50 günlük geceleri sadece 2 kere uyanıyor onda da gaz sancılarına uyanıyor gündüz ise acayip bi şekilde ağlaması var gazı var sessiz sakin kaldığı anlar toplasan gündüz 2 saat etmez sizce fitil kullanmalı mıyım deneyen var mı
Elayberosmom haticeaksa fitile alışınca daha kötü bir hal alıyor alışkanlık yapıyor tavsiye etmem şahsen çok zor durumda kalırsanız ancak öyle kullanın
Teletabianteni haticeaksa fitil çok zor durumda kalmadıkça kullanmanızı önermem. Ben metsil damla ve biflorex prebiyotik kullanıyorum. Benim bebeğim de aşırı gazlıydı şükür epey azaldı. Emzirdikten sonra mutlaka üst gazını çıkarın minimize edersiniz gazı
haticeaksa Elayberosmom Başka bir çözüm bulamadık gaz ilacı kullandık hiçbir işe yaramadı en son birisi fitil kullanın dedi
haticeaksa Teletabianteni bu huzursuzlanması gazdan mı kaynaklanıyor başka sebep bulamadık sıkıyo kendini kolik bebek heralde, gaz damlalarını deneyeceğim
Teletabianteni haticeaksa çok yüksek ihtimalle gaz. Biz de neden neden diyip durduk gazmış meğer sorunumuz sabredin geçecek Allah’ın izniyle