19:00 itibarıyla oğlum yine uyudu kaldı. Yine gece uykumuz hiç oldu. Diretiyorum direniyorum 13 aylık oğlumu uyutmamak için çaba gösteriyorum. Önce bi çıldırshow sonra sapıtık hareketler ardından küt uyuyakalıyor. Ay nooolllceeeeek böyle yaa. Ne zaman uyanacak da ne zaman gece uykusuna gidecek. Hooooyyy hoyyyy var mı başına gelen? 😓