buglem_moms O yüzden de zorlanıyorum , mesela araba sevdalısıydım Antebe geldim arabayı kullanmak asla istemiyorum nefret ettim . Markette gözüne baka baka sırana giriyorlar ve her defasında bu durumu yaşıyorum eşimde gözün açık olmazsan alırlar diyo , bana göre bu hak yemektir terbiyesizlik saygısızlıktır . Eşimle bu konularda hep atışıyoruz hiç dışarı çıkmak istemiyorum. Tanıştığım insanlar da da aynı durumu yaşadım ben geliyim yeyim içiyim ama sen gelme kafasındalar .