Kızlar kız bebeğim var 18 aylik olacak 12 kg 86 cm 47 cm kafa çapı. Asla kıyaslama yapmak için sormuyorum bunun duyarını kasacak olanlar yazmasin. Genel olarak doktor boy kilo iyi diyor ama bu ayda ayni kiloda olan ya da 1 kg eksik olanlara geriden geliyormuş bazı doktorlar öyle demiş postlarda yorumlarda okudum ve bu bende merak uyandırdı. Genel olarak istahsiz bir bebek zaten bebeğim ama doktor iyi diyor yorumlar kötü diyor ben anlayamadım. Tabiki en önemlisi sağlık sağlığı yerinde olsun ama gerçek hangisi merak ettim şu an doğrusu 😂 malum her doktor farklı değerlendiriyor Zaten bir de sizlerin yorumunu alayım.