7 ay 15 günlük kız bebeğim var, normalde çok huysuz mızmız bi bebekti zaten ama son iki haftadır daha da mızmız oldu diş sürecine girdik galiba.
Kızımı bir türlü oyalayamıyorum, yardımsız desteksiz büyütüyorum annem başka şehirde, çok çabuk sıkılıyor. Oyun halısı, yürüteç, şarkı söyleme hepsini yapıyorum ama çabuk sıkılıyor e bende haliyle çok bitiğim yorgun ve bunalmış haldeyim zaten. Yaşadığım yerde hep kar buz, arabamızda yok çok fazla her gün dışarı da çıkamıyoruz.
Bazen yemek yiyebilmek için filan çok kısa süreli şarkılı animasyon kukuli filan açıyom tv den, ama onu da yapınca vicdanım sızlıyor.
Vallahi çok yorgunum, hem bedenen hem de zihnen..
Biraz fikir verebilir misiniz ?