sebur Kızlar geçen bebeğimin 2.ay kontrolü vardı. Aşılarını oldu zaten. Doktor özel aşıdan bahsetti baya kağıda falanda yazdı ama eczaneye versem söylesem bilirler heralde. 3. Ayda vurulan aşının adı nedir? Eczaneden alıp hastanede vurduruyoruz galiba