Emzirdiğim için yanımda yatırıyorum yani min 7 kere uyandığı için. Bende çok mutluyum bu şekilde. Siz neler hissediyorsunuz? Bazen yanlış alıştırma eşinle aran açılır diye yorumlar geliyor ama pek aldırış etmiyorum. Bebeği ile uyuyup şikayet eden var mı