Kızım soğuk algınlıgı baslangıcı oldu bu şurubu daha önce kullanmıştık bir çay kaşıgı vermistim ama şimdi kızım tam 4 aylık ve hastalık daha ilerlemeden vermek istiyorum ama ne kadar vermeliyim cay kasıgı yeterli olur mu ki calpol verdiğimde 2,5 ml veriyorum bunda ne kadar vermeliyim