Analık hakkı dediğiniz nedir? Hamileyken eşimin de benim de sigortam olmadığı halde vezneye para ödemeden devlet hastanesinde ücretsiz muayene oluyordum sadece acile gidersem vezneye ödeme çıkıyordu. Anne olduktan sonra da 1 kez hastaneye gittim ve onda da ücret ödemedim böyle bir şeyden mi bahsediyorsunuz