Kızım iki gündür kreşe başladı yarım gün. 2.5 yaşında kendisi gitmek istediği için yollayalım dedik. Almaya gittiğimde hiçbir şey yemediğini söylediler 7de uyandı 8de kreşe bıraktım kahvaltı yaptırmadım orda yapacak diye. 12de almaya gittiğimde halen açtı. Zamanla yer mi nasıl bir çözüm bulmam lazım kızlar