Dün gece bebeğim çok geç uyudu normalde düzenli sağım yapıp sık emziriyorom ama eğer 2-3 saat gibi bi süre uyursa göğsüm doluyor bebek uyusa da kalkıp sağmam gerekiyor dün 2 buçuk gibi yatıp sabah 7 gibi kalkınca bende dalmışım hiç sağmadım emzirdim ama emzirirken yorganın altında olmama rağmen titreme üşüme halsizlik tüm vücudum sızlıyor sol göğsümde sertlik var sağıyırom sürekli ama arkadaki sertlik geçmiyor tıkanmış bikere daha gelmişti başıma duşa girip sağım yapıp emzirince geçmişti bu daha şiddetli sanki tüm vücudum ağrıyor acaba normal hastalık olabilir mi dün dışarı çıkmıştım hasta bi kaç kişiyle de aynı ortamda bulundum yoksa mastüt ama ilerlemiş midir