Kızlar ne yaparsam olmuyor yani bu uyku o kadar problemki görüyorum her başlık neredeyse uyku ama benim bebeğimde 5.5 aylık ilk 3 ay çok güzeldi yanımıza beşiğine koyardım kundak yapardım sağa bakar sola bakar uyurdu 4. Ayda bir atak geçirdik 1 ay sürdü kucakta uyuttum öyle koydum hep asla uyumuyordu gündüz hiç bir zaman uyumuyor ya kolumda ya bacağımda bıraktığım an uyanıyor ki böyle alıştırmadım başka hiç bir şekilde uyumadığı için artık bir şekilde uyusun moduna girdim kesinlikle oyun oynamıyor çünkü uykusu var gözlerini ovuşturuyor huysuzlanıyor o yüzden bir şekilde uyusun dedim özetle ilk üç ay gündüz yine aynı şekildeydi ama gece güzel uyurdu 3 saat 4 saat aralıksız 5 ay 15 günlük olduk 2 gündür gece uyku yok yani şöyle uyuyor ama saat başı yarım saatte bir uyanıyor allah aşkına ne yapayım ben destek yok yanımda kimse yok