tuncalkn Genelde 2-2 buçuk saatte bir meme veriyorum gece de öyle, Bazen 10-15 dk emiyor memede uyuyor ,14 günlük , sarılığımız düşük başta vardı suan normal, uyuması doydu demek mi ? çişli bez sayısı 5-6, 7 gündür kaka yapmıyo, göbek kordonuda düşmedi hala🙂
mondecaidensecmeler tuncalkn cizli bez sayisina gore doydugu anlaşılıyor. Cisli bez sayisi çok kakali bez sayısı az olması lazım oğlum 1 aylık olacak 1 haftada gobek bağı düştü ben genel olarak 10-12 günde düşer diye duymuştum ama bence bunun yikamaklada alakası yok hastaneden geldik yıkadık iyice kuruladik bir sıkıntı yaşamadık
assenas Biz de 14 günlüğüz ❤️ göbek kordonu 5. Gün düştü oğlumun ben kucaklarken bezlerken canını acıtıcam diye çok zorlanmıştım kordon varken allah dağına göre kar verirmiş 😂 ben garanti olsun diye en az 20 şer dk emziriyorum ve birini emerken diğerine mochi takıyorum ki sızanlar toplansın en son onu da veriyorum. Elleri kolları gevşiyor benimkinin, jöle kıvamına geliyor resmen ordan anlıyorum doyduyunu 😂
tuncalkn assenas meme uclarım yara olmasa ahhh okadar zor ki ama yinede mamayı kesmek için emziriyorum , sağım yapamıyorum zaten acıyor keşke yapabilsem
minikada10 assenas yani bi emmede 20dk bir memeyi 20 dk diğer memeyi toplamda 40 dk emzirme mi sağlıyorsunuz yoksa toplamda 20 dk mı
assenas mutluannisbebis eğer 15-20 cc den fazla ise normal biberonla veriyorum, az ise kaşık biberon ile. Meme reddi çok şükür yaşamıyoruz, geceleri ben sütümü sağıyorum eşim gece 1-3 arası denk gelen emzirmede biberon ile içiriyor ben de 2 emzirme arası 3,5-4 saat aralıksız uyuyabilmiş oluyorum
Aintyourmama 14 günlük bebeğin göbek Kordonunun düşmemesi normal değil Her gün banyo mu yaptırıyorsunuz göbek düşmeden banyo yaptırmayı tavsiye etmiyorlar ben yaptırmadım dördüncü gün Düştü çok kuru tutmanız lazım büyük ihtimal enfeksiyon kapmıştır şu an göbeği
assenas tuncalkn ben hemen hemen her emzirme sonrası lansinoh sürüyorum arada da gümüş kapak kullanıyorum o toparlıyor bence size de öneririm
minikada10 tuncalkn eczaneden garmaston diye bir krem var onu alın ben lansinoh kullandım hiç fayda etmedi ama garmaston düzenli kullanımda 4 . Günden sonra faydasını gördüm kesinlikle tavsiye ederim çok işe yarıyor
Aintyourmama tuncalkn ilk defa duyuyorum böyle bişey hiç banyo yapmamasına rağmen nasıl düşmez göbek bağı 14 gün. Benim iki bebegim de 4 ve 5. Günde duşüurdü doktorlarda bu civarlarda söylüyor
mira0202 Aintyourmama benim bebeğiminde düşmedi 13. Gün banyoda yapmadı dediğiniz gibi kesin enfeksiyonda kapmadı doktor baktı yapısal bir durum düşer dedi .
Hep_oyle_olur_zaten 5 6 cisli bez dolu ise doyuyordur. Uyuduğu doydugunu göstermez yenidoğan sürekli uyur. Uyusa da emzirmeye çalış en azından 15 20 dk
Aintyourmama mira0202 anladım ben yanlış biliyormuşum demek ki iki çocuğumunda çevremde gördüğüm çoğu bebegşnde genelde 5. Günde düştüğünü gördüm doktor da bu şekilde söylemişti
assenas minikada10 ilk memede 17-18 dk yı gördüğümde diğer memeye geçiyorum orayı aktif emmeyi ne zaman bırakırsa o zaman kesiyorum. Yaklaşık yine 16-17 dk oluyor bazen 13 dk da doyuyor. Anlıyorum meme ile ağzında geviş getiriyor bizimki o zaman çekiyorum