Merhabalar. Geçen ay hastaneye kaşıntı ve adet gecikmesi sebebiyle gittim 18 aylık bebeğim var emziriyorum. Doktor bundan ötürü olduğunu söyledi. Ultrasonda büyütülmeyecek derece kistim olduğunu ama enfeksiyonum olmadığını adet gecikmelerinin herhangi bişeyler ilgili olmayacağını söyledi. Her ay acaba hamile miyim düşüncesinden o kadar sıkıldım ki. En az 5 en fazla 15 gün gecikme lerim oluyor 6 aydır. Akıntı ve kaşıntıyla alakalı postlar görmüştüm gebeliğe engel diye bu şekilde hamile kalan oldu mu ya da buna benzer sağlık problemi yaşayan?