vecihi Merhaba ben özel sağlık sigortam varken doğum yaptım herşeyi karşıladı.Muayenelerimi karşıladı sadece ikili ,üçlü,dörtlü testi ve detaylı ultrasonu karşılamıyor.Tahlillerde de sadece 1inde ödemiştim ama ne içindi hatırlamıyorum.Biz Ocak ayında yaptırtmıştık sigortayı ben Nisan ayında hamileliğimi öğrendim ,aralık ayında da doğumum oldu Ocak olsa karşılamayabilirdi.