Kızım 6 aylık 1 ay önce süt alerjisi çıkmıştı ek gıdaya başladım sebze yumurta şeyler veriyordum bugün doktora gittik anne sütü alıyordu öncesinde yetmedi galiba kilosu azdı mamayıda son 2 haftadır günde 2 kere alıyor kilo hiç almamış gibi bir şey oldu doktor alerjiye yönlendirdi ama istediğimiz doktorda randevu çok zor bulunuyor diğer doktorların asistanı bakıyor her zaman bu esnada çocuk doktoru alerjiye gidesiye kadar hiç bir ek gıda verme etme dedi randevularda çok zor bulunuyor ek gıda almadan nasıl olacak mamayı zor alıyor bazen almıyor sütüm az ne yapmam gerekiyor ya süt ürünleri olan şeyler vermeden devam edemem mi ek gıdaya avokado yumurta falan filan verme dedi anlamadım yani ne yapacağımı şaşırdım