Merhaba anneler. 2,5 ay önce doğum yaptım. Doğum iznim bu ayın sonunda bitiyor. Öğretmenim. Köyde çalışıyorum. Süt izni kullanmak da pek mümkün olmayacak. Çorum’da yaşıyorum da heyet raporu almak istiyorum. Bilgisi olan var mı acaba. Hiç daha önce aldınız mı?