Merhaba kızım nerdeyse 1 yaşını doldurmak üzere 9.aydan beri uykuları kötüyken daha da kötü oldu bazen düzelir gibi okuyor hoop bir anda yine herşey altüst oluyor.
Kısaca şöyle ki güne 8.30da başlıyoruz 11 gibi ilk uykusuna yatırıyorum (bu düzene başladığımızda 1 - 1.5 saat uyuyordu) 12.30da uyandıysa ikinci uykusuna 3 saat sonra yatırıyordum ve 16.30da uyandırıyordum. Gece uykusuna da 4 - 4.5 saat sonra geciyordu ve gece 2 bazen 3 saatte 1 kalkıyordu emiyordu. Bu süreçte gece emzirmesini hiç zorlanmadan kestim gece kalktığında hep uykuya destekle geri döndürdüm. Ama şuan düzeni çok daha kötü yaklaşık 2, 2.5 haftadır gündüz uykuları 35dk çok zorlasa 40dk ki bu esnada uykuya geçirmesi çok zorlasti önceden 5dk uğrasiyor uyutuyordum simdi 30dk uğrasiyorum. 2kere uyuyor 30 40dk arası sonra gece uykusuna geciyor ve 30dkda bir saat başı gibi uyanıyor sabaha kadar.. bazen 15dkda bir uyanıyor. Ben neyi yanlis yapiyorum tecrubelerinize dayanarak bana bir yol gösterin lütfen